måndag 23 februari 2015

Swim with a view

Hej hej! 

Hotellet vi bor på består av några olika områden, byggnader och pooler. Idag på eftermiddagen testade vi takpoolen på Hillside. Fantastisk utsikt! Det fanns även en restaurang där som vi konstaterade att vi måste testa någon kväll. 






Johan hann med ett träningspass idag på morgonen medan Linn och jag grävde i sanden och Alvin sov. Och jag fick lite egentid ikväll då jag gick iväg och fick massage på ett ställe här bredvid. Johan var där häromkvällen. Det är så extremt billigt med massage och andra behandlingar här. 75:- för en timmes massage!! Lite konstigt att jag betalade lika mycket för en pizza igår... Det mesta är ju mycket billigare än hemma, men just pizzorna kostar ungefär lika mycket.

Middagen intogs på balkongen (Linn) och sen på en mysig restaurang som hette Rock Sand en bit bort på stranden (Johan och jag)... (Ja, inte vi själva då, även om det hade varit FANTASTISKT trevligt.) Då åt Linn glass istället. Hon är så trött om kvällarna så vi testade room service till henne innan vi sen gick iväg ut. Ett lyckat koncept som vi kommer köra fler gånger. Mycket lugnare för henne att äta här. 




Nu är det sovdags här! Hoppas ni har en bra söndag där hemma. 
Kram kram 

Inga kommentarer: