måndag 22 mars 2010

Inbjudan!

Den 23 april är du inbjuden till mitt födelsedagskalas på Aitutaki, Cook Islands.

Jag står för boende och mat under vistelsen på ön. Resa fixas på egen hand.
Vi kan vara behjälpliga med transport från flygplatsen.

Presenter medtages!!

Varmt välkomna.
Johan


Lite mer aktuell information, vi befinner oss i Kaikoura på sydön, Nya Zealand. Vi hade kanske hellre velat åka bil själva runt ön istället för den ordnade bussturen med Kiwi Experience men den var bokad långt innan vi åkte iväg.

Det var mycket varmare här än vad vi trodde. Vi har till och med solat en liten stund idag.
Imorgon åker vi till Nelson för att kolla på skog och kanske se någon fiskmås.

Annars är livet bra. Vi väntar med spänning på vad dom nästa veckorna har att erbjuda.

Må gott!

5 kommentarer:

Ola sa...

Tackar för inbjudan johan... Och visst skulle jag verkligen behöva semester... jobbat som en tok sista veckorna. Just nu sitter jag på ett hotell i Växjö. Går utbildning här uppe hela veckan. Kul men jag är sliten. Jobbade på fotbollskommendering igår. Mjällby slog GAIS med 3-0 i allsvenskan. Hyggligt lugnt men det kunde blivit lite stökigt mot slutet men det gick bra trots allt.
härligt att höra från er. Som vanligt nu verkar ni ha det väldigt skönt... Blir nog en lite omställning att komma tillbaka till vardagen....., men det ska ni inte tänka på nu. Hemma börjar våren krypa närmre... Nya grannar har börjat bygga sitt hus, på tomten före vår. Det kommer nog vara klart när ni kommer hem. Förhoppningsvis har jag även lagt klart stenläggningen tills dess... Ha nu så trevligt på NZ.
Många kramar från Ola

Klas o Lotta sa...

Tack för inbjudan !
Hade varit roligt men ni får njuta själva ev erat besök på Cook öarna.
Presenten kommer vi att ordna tills du kommer hem. Vi börjar njuta av den annalkande våren och jag tror att inom en vecka kan jag ta fram golfklubborna.
Ha det så bra så hoppas vi att eran resa på Nz blir lyckad.
Må väl
Klas o Lotta.

Helena sa...

Tack för inbjudan! Hade ju varit fantastiskt roligt, men tyvärr får jag nog inte ledigt....firar gärna när du kommer hem igen!!

Låter som om ni har det riktigt skönt på NZ oxå!!
Här är allt bra, våren på g!!!
Måndagkväll och vi tittar på Arn som går på TV.

Ha det så skönt nu!!
Massor med kramar från oss alla!

Festsugna Linda sa...

Tack för inbjudan Johan. Klart vi kommer!

Vi tar med svensk gräddtårta, ballonger och en clown. Finns det plats för honom i bilen?

Kram så länge.

Sandra sa...

Oj oj oj vad förvånad du skulle bli om vi stog där :D